Sintelbaanveld

Wedstrijdverslag Veld 3 - Quick 5

Na vorige week een desastreuze nederlaag te hebben geleden thuis tegen Quick 6 moesten de neuzen vandaag allemaal weer dezelfde kant op, vandaag was dus de tegenstander Quick 5. Van te voren was het al duidelijk dat dit een lastige pot ging worden aangezien Quick 5 nog geen punten had laten liggen dit seizoen. Captain Schoppink had gekozen voor een 4-3-3 formatie met twee verdedigende middenvelders en een aanvallende middenvelder. Op papier zag het er als volgt uit :

Daniel op goal

In de verdediging was het Lucas op rechtsback, Joost en Arwyn bestreken het centrale gedeelte en op linksback onze El Capitan Jelle.

Op het middenveld waren Matthijs en Auke de verdedigende middenvelders waar Ruben de vooruitgeschoven man was.

En in de aanval mocht Junior het in de spits proberen na afwezigheid van Remmelink en Stefan. Boobie startte na lang geblesseerd geweest te zijn op rechts en Wouter startte op links.

De eerste minuten van V.V. Drienerlo waren prima de tegenstander werd waar mogelijk onder druk gezet, en probeerde er gevaarlijk uit te komen via de zijkanten waar veelal de ruimte lag. Maar na zo'n 20 minuten goed voor de dag gekomen te zijn bleek toch dat te veel mensen uit waren gegaan van het feit dat deze wedstrijd afgelast zou worden. De bal werd niet echt meer in de ploeg gehouden waardoor uiteindelijk Quick op 0-1 kwam, vlak daarna werd het ook 0-2. Drienerlo begon zicht weer terug te vechten en kwam via Auke Reitsma (die na een lange afwezigheid bij V3 weer terug was op het oude nest) terug tot 1-2. Drienerlo rook bloed en ging vol op zoek naar de 2-2. Kansen waren er ook zeker genoeg in de tweede helft, maar ja om zo maar een cliché uit de kast te gooien dan moet je ook scoren en dat werd niet gedaan waardoor Quick uit een snelle counter de 1-3 maakte. Maar Drienerlo bleef doorgaan met druk zetten en dat resulteerde uiteindelijk in een penalty na een overtreding op Wouter. Deze penalty werd opgeëist door topscoorder Junior, en die schoot hem hard en zuiver achter de doelman van Quick. Drienerlo gaf nog vol gas op zoek naar de 3-3 maar het mocht helaas niet baten.

Drienerlo heeft vandaag ondanks het verlies wel veerkracht getoond en er kan met positief gevoel naar de volgende wedstrijd geleefd worden, 31 oktober zal in Glanerbrug Sportlust de tegenstander van dienst zijn. Volgende week kan er dus ook op de vrijdag avond mooi gezopen worden!

Drienerlo 3

Quick '20 5