Toernooien

Door de jaren heen, kende Drienerlo vele toernooien. Van De Nacht van Drienerlo tot het Boerenkool Toernooi, zijn er zoveel geweest dat praktisch elke week wel een toernooi gegeven had kunnen worden. Echter, alleen de volgende zijn nog lopende.

• BSIT, ons internationale toernooi voor veld teams met deelnemers vanuit de hele wereld.
    Het Berno Slotman International Tournament werd voor het eerst georganiseerd in 1982, met o.a. deelnemers uit Oost-Europa die daarmee een unieke kans hadden de grenzen over te steken.
  • TISC, ons internationale toernooi voor zaal teams, ook met deelnemers vanuit het buitenland.
    Het Trommel Indoor Soccer Cup staat sinds 1993 in onze kalenders, met vele Europese teams, die soms ook hun eigen cheerleaders meenemen.
  • DD-Cup, de Drienerlo Dames Cup is het zaalvoetbal toernooi voor vrouwen, georganiseerd sinds 1995.
    Voornamelijk feesten, maar er wordt ook gevoetbald op zondag in de zaal!
  • StAf, waarbij studieverenigingen van de UT en het Saxion het tegen elkaar opnemen.
    Het StudieAfdelingen toernooi bestaat al bijna zo lang als Drienerlo, en elk jaar vechten de studieverenigingen weer voor de titel beste studievereniging van Enschede.
  • FlaZa, het zaalvoetbaltoernooi voor huizen.
    Het FlatZaalvoetbal toernooi is speciaal voor huisgenoten een toernooi om te laten zien wat zij kunnen buitenshuis en in de zaal.