Lidmaatschap

v.v. Drienerlo is een studentenvoetbalvereniging dat in samenwerking met het Sportcentrum de mogelijkheid aanbiedt om te voetballen. De contributie bestaat dus uit een deel dat je betaalt aan v.v. Drienerlo en een deel aan het sportcentrum. Als lid van v.v. Drienerlo is het dus noodzakelijk om ieder jaar opnieuw een UnionCard en verenigingsheffing aan te schaffen. Verder heeft Drienerlo verschillende lidmaatschappen, namelijk:

A. Extern zaal- of veldcompetitielid €98,93
B. Interne competitielid (IVC) 0,00* **
C. Dubbellid (2x categorie A) €163,92
D. 15 Euro-lid (invaller, speelt maximaal 4 wedstrijden) €15,00 **
E. Trainend lid €72,93

Als u lidmaatschappen wilt combineren of uw lidmaatschap aan wilt passen kun je een email sturen naar secretaris@vvdrienerlo.nl

* Voor IVC-teams moeten 9 leden zich per team aanmelden en 1 van hen (de aanvoerder) betaalt de volledige contributie dat is €172,72 per kwartile

** Als u het B- of D-lidmaatschap selecteert, hoeft u geen UnionCard of Association-vergoeding aan te schaffen

UnionCard en verenigingsheffing

De UnionCard en verenigingsheffing voor v.v. Drienerlo dient door alle leden (er gelden uitzonderingen voor interne competitieleden) aangeschaft te worden. De kosten staan hieronder kort vermeld. Meer informatie hierover kan gevonden worden op de volgende website: https://su.utwente.nl/services/student/unioncard/

Studenten aan de universiteit en Artez/AKI:

De UnionCard en verenigingsheffing kunnen worden aangeschaft via Sports and Culture systeem met de volgende link: https://sportsandculture.utwente.nl/. De prijzen zijn als volgt:

Unioncard jaar:   €60,00
Unioncard half jaar:   €60,00
Verenigingsheffing jaar: €28,50
Verenigingsheffing half jaar: €14,00

HBO-studenten:

De campuscard moet worden aangeschaft bij de balie van het sportcentrum. Daarna kan de verenigingsheffing betaald worden via Sports and Culture systeem met de volgende link: https://sportsandculture.utwente.nl/:

Campuscard jaar:   €100,00
Campuscard half jaar:   €60,00
Verenigingsheffing jaar:  €60,00
Verenigingsheffing half jaar:  €33,00

Betaling

Je machtigt de club (handtekening op de laatste pagina) via je aanmeldingsformulier, en vervolgens wordt de contributie automatisch per incasso van je rekening afgeschreven. Dat geldt ook voor het betalen van Drienerlo activiteiten of producten. Lekker makkelijk dus!

Overschrijven

Als je extern competitielid wilt worden en eerder in de afgelopen drie jaar competitie hebt gespeeld, heb je een overschrijving van je oude club nodig. Om het volgende seizoen bij ons te komen spelen, moet je je overschrijving voor 10 juni hebben geregeld. Neem daarvoor contact op met de secretaris van je oude vereniging. Jullie moeten een overschrijvingsformulier invullen en deze naar ons opsturen zodat wij de rest in kunnen vullen. Ben je later dan 10 juni en wil je toch z.s.m. komen voetballen, neem dan contact op via secretaris@vvdrienerlo.nl.

Restitutie

Het kan zijn dat je recht hebt op teruggave van een deel van je contributie, omdat je voor langere tijd niet in staat bent om te voetballen bijv. door stage in het buitenland of door een ernstige blessure. Wanneer je denkt hiervoor in aanmerking te komen, stuur dan voor je afwezigheid en voor 10 februari een e-mail naar de penningmeester (penningmeester@vvdrienerlo.nl) met de reden van je afwezigheid. Het bestuur zal dan beslissen of je restitutie krijgt of niet.

Afmelden

Wanneer je besluit helaas niet meer bij v.v. Drienerlo te blijven voetballen, moet je de secretaris (secretaris@vvdrienerlo.nl) mailen met het bericht dat je graag uitgeschreven wordt. Zij stuurt je dan een bevestiging van uitschrijving toe. Let wel op dat je pas wordt uitgeschreven als je aan al je financiële verplichtingen (betaling contributies en/of boetes) hebt voldaan.

KNVB-leden moeten zich hebben afgemeld vóór 31 mei en niet-KNVB-leden dienen zich af te melden vóór 30 juni.