Waarom lid worden

Waarom lid worden bij v.v. Drienerlo?

We hebben veel redenen!

• Om de laagste contributie van voetbalverenigingen in Enschede en omstreken te betalen.
  • Om onderdeel uit te maken van de grootste studentensportvereniging van Enschede.
  • Om te voetballen bij het Sportcentrum UT, op het nieuwe kunstgrasveld of één van de hondstrouwe grasvelden.
  • Om gebruik te maken van de voetbalvelden zonder huur buiten trainingstijden.
  • Ga je extern spelen? Shirts, sokken, broekjes ontvang je schoongewassen van je teamgenoten voor elke wedstrijd. Dien je natuurlijk zelf ook eens te doen - wisselwerking, weet je wel.
  • Speel je intern? Dan ben je verzekert van een prachtige teamnaam. RKC Faalwijk, West Henk United, Borussia Dorstmund, Athletic Bapao, FC Brakcelona, Liquorpool FC, Sparta Traag. Het valt niet gek genoeg te verzinnen.
  • Trainers voor de KNVB teams. De trainerscarroussel is Drienerlo de laatste jaren wat bekender, maar voorheen sleten we bij Veld 1 in drie decennia tijd slechts twee trainers. De tijden van onze eigen Arsène Wenger zijn inmiddels vervlogen.
  • Evenementen! Drienerlo draait voornamelijk om voetbal, maar niets past daar beter bij dan een biertje. Dus verzinnen we graag redenen om dit mogelijk te maken.
  • Toernooien! BSIT, TISC en StAf ben je misschien al bekend mee, maar als Drienerlo lid heb je de kans om naar veel meer toernooien te gaan. Het nationale studentenkampioenschap GNSK, het Kelderklassetoernooi, en nog veel meer.
  • Om deel te mogen nemen aan commissies. Drienerlo kent er veel, en daar kan jij een mooie toevoeging voor zijn. Check alle 17 commissies hier
  • Om te rijden in het Drienerlobusje. Met even zoveel roestplekken als kilometers op de teller, is dit een ideaal apparaat voor iedere student. Vervoer naar uitwedstrijden (als je niet in de legendarische partycoupé van het OV stapt), ritjes naar toernooien, maar ook voor verhuizingen, teamweekendjes of huisuitjes! Prachtig dat ding.
  • Om de enorme boel gezelligheid! Met de Sportkantine als centrale punt sta je makkelijk met een pilsje aan de zijlijn, of sluit je de derde helft aldaar af.