v.v. Drienerlo zoekt nieuwe trainer/coach voor dames 1

Studenten voetbalvereniging Drienerlo zoekt voor het komende seizoen een nieuwe trainer/coach voor haar eerste damesteam, volgend seizoen uitkomend in de 4e klasse zaterdag.

Wij zoeken een trainer die:

- Ervaring heeft met het trainen van andere damesteams.

- Sociaal en communicatief vaardig is, u kunt zich goed uitdrukken in de Nederlandse en Engelse taal.

- Op maandag en woensdag de training kan geven en het team kan coachen tijdens de wedstrijd op zaterdag.

- Gevarieerde en uitdagende trainingen geeft.

- Om kan gaan met de studentencultuur binnen de vereniging.

Afgelopen seizoen is het team gedegradeerd uit de 3e klasse en een aantal speelsters zullen het team verlaten. Met veel nieuwe dames en een nieuwe trainer willen wij snel weer naar boven kijken.

De voorkeur gaat uit naar iemand die beide trainingen zou kunnen geven en wil coachen op de zaterdag. Als dit niet mogelijk is, kunnen we kijken naar een combinatie waarbij er door 2 trainers elk 1 training per week gegeven wordt.

Bent u geinteresseerd, of heeft u een vraag, u kunt contact opnemen via solliciteren@vvdrienerlo.nl

2017-06-29 16:34:52
2018-07-05 14:00:02