StAf Commissie

Mark Donkersgoed
Jorn Quattrocchi

Beschrijving

De StAf Commissie verzorgt jaarlijks het Studie Afdelingen Toernooi, een toernooi tussen de studieverenigingen der UT en Saxion. De teams komen in een poule terecht, waarbij ze tegen iedere tegenstander eenmaal spelen. De winnaars zullen vervolgens via een knock-out systeem verder strijden voor de felbegeerde beker!

In het afgelopen jaar hebben er voor het eerst teams van het Saxion meegespeeld en zij zullen weer meestrijden voor de beste studievereniging van Enschede in 2019!

De wedstrijden zullen 29 april beginnen en de finale wordt gespeeld op woensdag 6 juni. Er zal dit jaar ook weer een dames StAf plaatsvinden.

Voor meer informatie kan je terecht op de Facebook pagina of mail je naar de commissie

Vergaderingen

Geen vergaderingen voor deze commissie.

Bestanden

Log alstublieft in om bestanden te bekijken.